همایش ملی حسابداری و حسابرسی

نام کاربری:
رمز عبور:
ورود ثبت نام
مدیران آنلاین: 0
داوران آنلاین: 0
کاربران آنلاین: 0
کاربران میهمان: 89
كتاب و لوج فشرده همايش

همايش ملي حسابداري و حسابرسي در روز چهارشنبه 15/9/1391 به فضل پروردگار برگزار شد. فايلهاي پي دي اف كتاب چكيده مقالات همايش و همچنين مجموعه كامل مقالات پذيرفته شده در همايش آماده است. براي دريافت اين فايلها و همچنين درخواست ارسال كتاب كاغذي و لوح فشرده (CD) حاوي مجموعه مقالات همايش به منوي «كتاب همايش» در همين صفحه مراجعه فرماييد.

ضمناً‌ از تاريخ اول بهمن ماه 1391 به بعد براي سفارش كتاب حتماً از طريق ارسال پيامك به 09151409114 از موجود بودن كتاب و سي دي همايش مطمئن شويد و سپس نسبت به تكميل و ارسال فرم سفارش كتاب اقدام فرماييد. با تشكر



فرم درخواست ارسال گواهينامه
براي دريافت گواهينامه شركت در همايش، چاپ مقاله، ارائه سخنراني، شركت در كارگاه، و ساير انواع گواهينامه هاي همايش فرم درخواست را از اينجا يا اينجا دريافت و تكميل فرماييد.


اخبار جديد و فرم ثبت نام

خبرهاي جديد و مهم همايش: دوشنبه ششم آذر ماه 1391

1- نتايج داوري مقالات كمي تغيير كرده است. مابقي مقالاتي كه نزد اعضاي محترم كميته علمي همايش بوده طي روزهاي اخير داوري شده و نتيجه نهايي داوري مقالات همايش از اينجا قابل دستيابي است.

2- مقالاتي كه پذيرفته شده اند بر اساس امتياز مكسوبه، در سه سطح الف) ارائه سخنراني، ب) انتشار كامل و پ) چاپ چكيده طبقه بندي شده اند. براي مقالات گروه الف و ب مشروط به طي شرايط زير گواهي چاپ مقاله يا ارائه سخنراني صادر خواهد شد ولي براي مقالات گروه پ گواهي خاصي صادر نخواهد شد و فقط در صورت ارائه پوستر علمي گواهي ارائه پوستر صادر و به همراه يك جلد كتاب چكيده مقالات همايش تحويل خواهد شد.

3) چكيده ي تمام مقالات سطوح الف، ب،‌ و پ در كتاب چكيده مقالات همايش به چاپ خواهد رسيد. تكميل و ارسال فرم تعهدنامه اصالت اثر براي تمام مقالات الزامي است. فرم تعهد نامه اصالت اثر را از
اينجا و يا اينجا دريافت نماييد.

4) فقط مقالات گروه الف و ب در لوح فشرده مجموعه مقالات همايش منتشر ميشوند. گواهي چاپ مقاله براي مقالات گروه الف و ب در روز همايش تحويل ميگردد.

5) صدور گواهي پذيرش و چاپ مقاله براي مقالات گروه الف و ب مستلزم حضور در همايش نيست. نحوه ارسال گواهي چاپ مقاله براي كساني كه در همايش شركت نميكنند تا ده روز بعد از برگزاري همايش در وبسايت همايش اعلام خواهد شد.

6) گواهي ارائه سخنراني (گروه الف) فقط در صورتي صادر خواهد شد كه يك نفر از نويسندگان مقاله نسبت به ارائه سخنراني در زمان تعيين شده در روز برگزاري همايش در حضور اعضاي كميته علمي اقدام نمايد. گواهي مزبور فقط در يك نسخه به نام سخنران و ارائه دهنده مقاله صادر مي‌گردد. غيبت در جلسه سخنراني به منزله انصراف از دريافت گواهي سخنراني علمي است. علاقمندان به شركت در اين بخش لطفاً‌ فايل ارائه خود را به صورت پاورپوينت تهيه و از طريق ايميل acc@usb.ac.ir به دبيرخانه همايش ارسال فرمايند.


7) براي شركت در همايش به منظور ارائه سخنراني علمي و يا به منظور استفاده از جلسات علمي الزاماً‌ بايد فرم ثبت نام تكميل و ارسال گردد. فرم ثبت نام در همايش از اينجا و يا اينجا قابل دريافت است.

و يك مطلب مهم ديگر:

تمام مقالات پذيرفته شده در سطوح الف،‌ب و پ مي‌توانند در بخش ارائه پوستر علمي نيز شركت نمايند. شركت در بخش ارائه پوستر علمي الزامي نيست ولي براي ارائه دهندگان پوسترهاي علمي گواهينامه جداگانه‌اي علاوه بر گواهي چاپ مقاله يا ايراد سخنراني نيز صادر خواهد شد. به پوسترهاي برگزيده در اين بخش جوايزي به رسم يادبود اهدا و بهترين پوستر علمي به انتخاب هيات داوران،‌ لوح تقدير و تنديس همايش را نيز از آن خود خواهد كرد.
براي كسب اطلاعات بيشتر و ثبت نام در اين بخش به منوي مربوطه در ستون سمت راست با عنوان ((بخش پوسترهاي علمي)) مراجعه فرماييد.

و خواهش آخر: لطفاً‌ تا روز برگزاري همايش درخواست صدور هيچگونه گواهينامه اي نفرماييد. ترافيك كار دبيرخانه همايش مانع از اجابت امر شما خواهد شد...
به اميد ديدار تك تك شما بزرگواران در زاهدان
وعده ما چهارشنبه 15/9/1391 زاهدان، دانشگاه سيستان و بلوچستان

فرم ثبت نام را فراموش نكنيد



آخرین مهلت ثبت نام
هوالحق

آخرین مهلت ثبت نام برای:
1- شرکت در همایش: دوشنبه: 13/9/1391

2- تقاضای اسکان دانشگاهی (ویژه دانشجویان و اساتید محترم در مهمانسراهای دانشگاه): یکشنبه 12/9/1391

3- ارسال فایلهای پاورپوینت سخنرانان محترم: شنبه 11/9/1391

4- ارسال فایل پوستر علمی برای طراحی: شنبه 11/9/1391

میباشد. پیشاپیش از همکاری شما با دبیرخانه همایش تقدیر و تشکر مینماید.


ریز برنامه های همایش

به نام خدا

برنامه‌های همایش ملی حسابداری و حسابرسی در تاریخ 15/9/91

نمای کلی برنامه های همایش در روز چهارشنبه

شرح برنامه

از ساعت

تا ساعت

افتتاحیه همایش

07:30

09:15

سخنرانی های علمی (پنل های صبح)

09:30

11:00

نماز و نهار (اذان 11:17)

11:15

12:30

بازدید از شهر و موزه

12:30

13:45

سخنرانی‌های علمی (پنل های عصر)

14:00

15:30

پذیرایی

15:30

16:00

ارائه پوسترهای علمی

16:00

16:45

نماز (اذان: 16:47)

16:45

17:00

مراسم اختتامیه

17:00

19:00

 

 

ریز برنامه افتتاحیه همایش در روز چهارشنبه 15/9/1391

ساعت

شرح

07:15

پذیرش

07:30

تلاوت قرآن، سرود جمهوري اسلامي ايران، سرود دانشگاه

07:45

مجري: مقدمه،‌ اعلام برنامه

07:50

افتتاح رسمی همایش توسط دکتر علیرضا رضوانی رياست دانشگاه

08:00

گزارش فعالیت دبیرخانه همایش توسط دکتر احمد ناصری، دبير همايش

08:10

سخنراني دکتر محمد عرب‌مازار یزدی، رئیس کمیته علمی همایش

08:30

كليپ همایش

08:35

سخنراني آيت الله سليماني، نماينده مقام معظم رهبري در استان

09:05

سخنراني مهندس مبارکی معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استانداری

 

 

ریز برنامه اختتامیه همایش در روز چهارشنبه 15/9/1391

ساعت

شرح

17:00

تلاوت قرآن، سرود جمهوري اسلامي ايران

17:05

مجري: مقدمه،‌ اعلام برنامه

17:10

سخنرانی دکتر کمالیان ریاست محترم دانشکده اقتصادو مدیریت

17:25

سخنران کلیدی: دکتر باباجانی و در ادامه: پرسش و پاسخ علمی

18:30

سخنرانی دکتر میرزایی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه

18:40

كليپ همایش، اهدای لوح تقدیر و ختم جلسه

 

 

 

ریز برنامه سخنرانی‌های علمی در پنل‌های صبح

زمان: روز چهارشنبه از ساعت 9:30 الی 11 مکان: تالار امام رضا (ع) سالن اصلی

هیات داوران: دکتر جعفر باباجانی، دکتر محمد عرب مازار یزدی، دکتر محمد علی مرادی

از ساعت

به مدت

سخنران

عنوان سخنرانی

9:30

20 دقیقه

دکتر اسفندیار ملکیان

عدم تقارن اطلاعاتی، فساد مالی و شفافیت اطلاعات در بازار سرمایه

10:00

20 دقیقه

احسان نصیری

مدل گزارشگري شبه بازرگاني: آيا زاغ راه رفتن کبک را خواهد آموخت؟

10:30

20 دقیقه

احمد پیفه

ارزیابی عملکرد در بخش عمومی با رویکرد شاخص حقوق بین دوره ای

 

ریز برنامه سخنرانی‌های علمی در پنل‌های صبح

زمان: روز چهارشنبه از ساعت 9:30 الی 11 مکان: تالار امام رضا (ع) سالن شماره 1

هیات داوران: دکتر محمد حسین ودیعی، دکتر رافیک باغومیان، دکتر مهدی عربصالحی

ساعت

به مدت

سخنران

عنوان سخنرانی

9:30

20 دقیقه

دکترجمال برزگری

بررسي تاثير ويژگيهاي ساختار مالكيت بر ميزان استفاده از مديريت سود در شركتهاي بورسي

10:00

20 دقیقه

فخرالدین صفایی فر

آثار بکارگیری استاندارد 27 حسابداری (طرحهای مزایای بازنشستگی) بر تصمیمات استفاده کنندگان از صورتهای مالی سازمان تامین اجتماعی

10:30

20 دقیقه

محمد رضا طاووسی

حسابداری بین الملل؛ هماهنگ سازی استانداردها و مدل های عمده آن

 

ریز برنامه سخنرانی‌های علمی در پنل‌های صبح

زمان: روز چهارشنبه از ساعت 9:30 الی 11 مکان: تالار امام رضا (ع) سالن شماره 2

هیات داوران: دکتر غلامرضا کردستانی، دکتر حسن یزدی فر، دکتر غلامحسن تقی نتاج

ساعت

به مدت

سخنران

عنوان سخنرانی

9:30

20 دقیقه

دکتر زهرا امیر حسینی

بررسی تغییرات مفروضات بنیادی مدل قیمت گذاری دارایی های سرمایه ای

10:00

20 دقیقه

فردین منصوری

ارزيابي ميزان پايبندي تئوري‌هاي حسابداري به عدالت و رعايت انصاف اطلاعاتي

10:30

20 دقیقه

نوید رضا نمازی

به کارگیری تئوری نمایندگی جهت تبیین فساد مالی

 

 

ریز برنامه سخنرانی‌های علمی در پنل‌های صبح

زمان: روز چهارشنبه از ساعت 9:30 الی 11 مکان: تالار امام رضا (ع) سالن شماره 3

هیات داوران: دکتر  غلامحسین مهدوی، دکتر سید محمود موسوی شیری، دکتر محمد رضا باقرپور

از ساعت

به مدت

سخنران

عنوان سخنرانی

9:30

20 دقیقه

دکتر محمد رضا عباس زاده

ارتباط بین عملکرد اجتماعی و عملکرد مالی در بانکهای خصوصی و بانکهای دولتی

10:00

20 دقیقه

دکتر محمد رضا شورورزی

نقش پیش بینی سود در محتوای اطلاعاتی جریان های نقدی و تعهدی

10:30

20 دقیقه

احسان مهرجو

بررسی عوامل موثر بر قضاوت حرفه ای و عملکرد بر مبنای قضاوت حرفه ای

                                                                                   

ریز برنامه سخنرانی‌های علمی در پنل‌های صبح

زمان: روز چهارشنبه از ساعت 9:30 الی 11 مکان: تالار امام رضا (ع) سالن شماره 4

هیات داوران: دکتر امید پورحیدری، دکتر محمد اسماعیل اعزازی، دکتر مهدی بهارمقدم

ساعت

به مدت

سخنران

عنوان سخنرانی

9:30

20 دقیقه

فاطمه احمدی

کیفیت سود و بازده سهام

10:00

20 دقیقه

یونس احمد زاده

بررسی تاثیر تخصص در صنعت حسابرسی بر مدیریت سود (با تاکید برصورت های مالی میان دوره ای) در بورس تهران

10:30

20 دقیقه

پریسا جوادی

قابل اتکا بودن اطلاعات صورتهای مالی بر کیفیت سود شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

 

ریز برنامه سخنرانی‌های علمی در پنل‌های عصر

زمان: روز چهارشنبه از ساعت 14 الی 15:30 مکان: تالار امام رضا (ع) سالن اصلی

هیات داوران: دکتر اسفندیار ملکیان، دکتر محمدرضا عباس زاده، دکترسید محمود موسوی شیری

از ساعت

به مدت

سخنران

عنوان سخنرانی

14

20 دقیقه

دکتر غلامحسین تقی نتاج

مدل مدیریت و گزارشدهی سرمايه فكري در نظام بانکی: رویکرد آینده پژوهی

14:30

20 دقیقه

مهدی بیدل

ارزیابی معیارهای مد نظر سهامداران در زمینه خرید و فروش سهام در بورس تهران

15

20 دقیقه

مصطفی نجار

بررسی تاثیر استراتژی‌های سرمایه در گردش بر معیارهای اقتصادی ارزیابی عملکرد در مقایسه با معیارهای حسابداری

 

ریز برنامه سخنرانی‌های علمی در پنل‌های عصر

زمان: روز چهارشنبه از ساعت 14 الی 15:30 مکان: تالار امام رضا (ع) سالن شماره 1

هیات داوران: دکتر محمدرضا باقرپور، دکتر مهدی عرب صالحی، دکتر جمال برزگری

ساعت

به مدت

سخنران

عنوان سخنرانی

14

20 دقیقه

دکتر غلام رضا کردستانی

بررسی توانایی مدل مبتنی بر درآمد اختیاری در مقایسه با مدل مبتنی بر اقلام تعهدی برای ارزیابی مدیریت سود

14:30

20 دقیقه

سیدمحمد حسینی

قابلیت پیش بینی سود حسابداری با استفاده از ارزش افزوده اقتصادی و ارزش افزوده اقتصادی تعدیل شده

15

20 دقیقه

مهدی ادیبیان

بررسی میزان تأثیرگذاری قوانین و مقررات سازمان بورس و اوراق بهادار بر سطح افشای اختیاری شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس

 



اعلام نتایج داوری مقالات

بسم الله الرحمن الرحیم

با اهدای سلام به محضر تمامی پژوهشگران حسابداری ایران و ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سید الشهدا (ع)، و با تقدیر و تشکر فراوان از تمامی اساتید گرانقدر و اعضای محترم کمیته علمی همایش که با صرف وقت گرانبهای خود در این ایام پرمشغله، برگزار کنندگان همایش را مورد حمایت خاص خود قرار داده و مقالات ارسالی را با دقت نظر فراوان اریابی فرمودند.

آخرين مقالاتي كه نزد اعضاي محترم كميته علمي همايش بود داوري شده و به دبيرخانه ارسال شده است. نتايج آخرين داوري مقالات همايش را از اينجا دريافت كنيد.


خلاصه نتيجه نهايي داوري مقالات همايش به شرح زير است:

شرح

تعداد

تعداد

تعداد

مقالات دریافتی

 

 

196عنوان

مقالات پذیرفته شده در سطح الف: برای ایراد سخنرانی علمی

44 عنوان

 

 

مقالات پذیرفته شده در سطح ب: برای انتشار کامل مقاله

52 عنوان

 

 

جمع تعداد مقالات قابل انتشار

 

96 عنوان

 

مقالات پذیرفته شده در سطح ج: برای چاپ فقط چكيده مقاله

57 عنوان

 

 

تعدادمقالات چاپ شده در كتاب چكيده و قابل ارائه بصورت پوستر

 

 

153 عنوان

تعداد مقالات مردود

 

 

43 عنوان

 



سیستم خراب نیست

با سلام  و احترام خدمت پژوهشگران گرامی
بعضی از دوستان گرامی اعلام میفرمایند که سیستم خراب است و نمیتوان مقاله را از طریق سیستم ارسال نمود. خدمت تمامی این عزیزان عرض میشود که: لطفاً فایلهای ارسالی را با نام انگلیسی نامگذاری فرمایید و در نامگذاری فایلهای خود از کاراکترهایی غیر از حروف الفبا (مثلا علامت دلار، علامت اند و امثال اینها) استفاده نکنید و در اسم فایل فاصله و جای خالی هم نباشد. مثلاً:
Paper.doc
Paper.docx
Paper.pdf
Papaer.zip
با احترام مجدد
دبیرخانه همایش



مهلت ارسال مقاله تمام شد
ضمن عرض سلام و خسته نباشيد خدمت پژوهشگران گرامي
مستحضر ميدارد مهلت ارسال مقاله براي همايش ملي حسابداري و حسابرسي به پايان رسيده است و عزيزاني كه تا اين لحظه موفق به ارسال مقاله نشده اند در صورتي كه چكيده مقاله آنان قبلا مورد ارزيابي و پذيرش كميته علمي قرار گرفته است ميتوانند حداكثر طي 48ساعت آينده مقاله كامل خود را از طريق ايميل acc@usb.ac.ir براي دبيرخانه همايش ارسال فرمايند. لطفا پس از 24 ساعت از ارسال مقاله ايميل خود را مجدداً‌ براي اطمينان از صحت ارسال مقاله بازبيني فرماييد. در صورتي كه مقاله ارسالي شما بدون مشكلي به دبيرخانه همايش واصل گردد، يك ايميل در پاسخ شما ارسال و موضوع اعلام خواهد شد. موكداً تقاضا ميشود از ارسال تكراري و مجدد مقالات خودداري فرماييد.
از توجه و همكاري شما بزرگواران صميمانه قدرداني مينمايد
ضمناً‌ نتايج داوري مقالات انشاالله تا نيمه آبانماه از طريق همين وبسايت به استحضار پژوهشگران و علاقمندان خواهد رسيد.
از صبوري و توجه شما صميمانه متشكريم
دبيرخانه همايش


اعلام آخرين مهلت ارسال مقاله
بسم الله الرحمن الرحيم
به استحضار اساتيد معظم و پژوهشگران گرانقدر ميرساند آخرين مهلت ارسال مقاله سي ام مهرماه جاري است. خواهشمند است جهت تسهيل امور دبيرخانه همايش و با توجه به زمان بسيار كمي كه تا برگزاري همايش باقي مانده است مقالات علمي و پژوهشي خود را حداكثر تا پايان مهرماه به دبيرخانه همايش ارسال فرماييد.
ضمناً‌ عزيزاني كه موفق به ارسال چكيده مقالات در مهلت مقرر نشده اند كماكان مي توانند براي ارسال مقاله خود به اين همايش اقدام نمايند. بديهي در اين مقطع صرف نظر از ارسال يا عدم ارسال چكيده،‌ بايد مقاله كامل بر اساس فرمت مورد نظر دبيرخانه تنظيم و در مهلت مقرر ارسال گردد.
خواهشمند است از ارسال مكرر مقاله خودداري فرمايند.
با نهايت احترام
دبيرخانه همايش


فراخوان مقاله

بسم الله الرحمن الرحیم

به فضل و یاری حضرت دوست که جان کلام از اوست؛

با عرض سلام و احترام و تکریم و تواضع به استحضار تمامی اساتید ارجمند، پژوهشگران گرانقدر، و دانشجویان معزز رشته‌های حسابداری، حسابرسی، مدیریت مالی، بانکداری، و ... می‌رساند، گروه حسابداری دانشگاه سیستان و بلوچستان با بهره‌مندی از تجربه‌ی پرافتخار برگزاری «نهمین همایش سراسری حسابداری ایران» در تاریخ‌های 21 و 22 اردیبهشت 1390، دیگر بار همایشی علمی در سطح ملی در تاریخ 15 آذر 1391 مصادف با روز جهانی حسابدار برگزار می‌نماید.

به این وسیله از کلیه‌ی پژوهشگران گرانمایه دعوت می‌گردد مقالات علمی و گزارشات پژوهشی خود را با رعایت الگوی نگارش و جدول زمان‌بندی همایش از طریق همین وبسایت حاضر به دبیرخانه همایش ارسال و این فضای علمی و دانشگاهی را از حضور ارزشمند خود بهره‌مند فرمایند.

دبیرخانه همایش همچنین از رهنمودها، پیشنهادات، و انتقادات سازنده و کارگشای تمامی علاقمندان و عزیزان استقبال می‌نماید.

و الی الله ترجع الامور ...




کلیه ی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به دانشگاه سیستان و بلوچستان می باشد. طراحی: مدیریت فناوری اطلاعات